Lähettäjä:
kidoEdullinen asunto New Yorkissa
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
kidoSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Kommentit (23)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Cinere> Moe Szyslak ja muutkin. Johan nyt. Se ketju oli venynyt paljon, ja pitää vaihtaa. Hinta-arvio on 100€ meidän kukkarosta. JEE! Hiemanko nyt on juhlava olo :D
<Penamonni> "This was a good decision"
<-Sancha-> @mati, eiköhän tuo hintataso ole nykissä kuitenkin vielä hieman eri tasoa kuin Suomessa...
<zaxa> Ketju kestää vähintään sen mitä autokin. Sen kireys kai pitäisi 300 000 välein tarkastaa.
<Hassumies> Kiinassa tuollaiset kapseliasunnot on sen 500€ kuussa.
<Moe Szyslak> Cinere, ei kannata vielä toivoa menettää, ymmärtääkseni maahantuoja on noissa vag:n tsi-koneiden jakoketjun vaihdoissa tullut kuluissa vastaan, kun niissä on niin paljon ollut ongelmia, joten et välttämättä joidu koko lystiä maksamaan itse.
<Cinere> Ja auto on siis Octavia vm 2011, huollot tehty ohjelman mukaisesti merkkiliikkeissä.
<Cinere> Voi perä. No siinä on 1.2 TSI-moottori. Ainakin Tuulilasissa oli vähän juttua, että on ollut tyyppivikana tsi-moottoreiden ketjun laatuvirheet. No huomenna sitten selviää lisää. Autolla on ajettu n. 165 000km. Kuluttajaviraston kanta on, että ketjun pitäisi kestää auton käyttöikä, mutta ainakin päätöksissä ei välttis korvattavuus myyjän osalta ollut 100%. Toivottavasti siinä ei ole hajonnut mitään, ainakin sen sinne huollon pihaan sain ajettua...
<Moe Szyslak> svk, riippuu ihan autosta, esim japanilaisissa hihnan vaihtoväli on yleensä 100 tkm. Mutta ei se ketju tosiaan ikuinen ole vaikka monilla se harhaluulo onkin, ihan samalla tavalla myös sillä tosiaan on vaihtoväli siinä missä hihnallakin.
<svk> Olen jostain lukenut, että ketju tulisi vaihtaa n. 300 000 km välein (Hihnat 50 000 km), mut tiiä sitten
<Jaakkima!> Villee3, osat ei ole kalliita, mutta työ saattaa olla. Nyky autoissa on niin vähän tilaa konehuoneessa, ettei siellä pystytä juuri tekemään mitään ja osa firmoista tekee nokkahihnan vaihdonkin siten että pudottavat etuapurungon alas koneineen kaikkineen, koska nopeampaa ja kuitenkin siinä menee vähintään päivä.
<Jaakkima!> Cinere, kuulostaa valmistus tai materiaali virheeltä, jos noin nopeasti hajoaa. Jollet sitten taksikuski ole ja tulee 100tkm vuodessa. Mun vanhassa bemasrissa oli mittarissa +400tkm, kun myin sen eikä ketjua vaihdettu kertaakaan. Meneekös skoda tolla VAG:n TisSi koneella kanssa kuin vw:kin? Niissähän on ollut ´10-´11 ketjun kanssa ongelmia.
<Villee3> CInere, jakoketjun pitäisi olla ns. huoltovapaa osa, eli suunniteltu kestäväksi koko auton iän. Kannattaa olla yhteydessä maahantuojaan. Huoltojen laiminlyöminen saattaa aiheuttaa ketjun venymisen. Mikäli venyminen ei ole ehtinyt aiheuttaa muuta tuhoa moottorissa, selviät muutamalla satasella.
<Uberpelaaja> blunt Muutaman vuoden päästä, kyllä
<blunt> kertokaas rasialaiset onko se fallout4 ostamisen arvoinen?
<Putkikameli> Ei liity asiaan mitenkään, mutta joku ukko jääny kiinni kaupassa pleikkarille tumputtamisesta. http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/playstation-pervert-caught-pleasuring-himself-6794076
<SaKoz> Toivottavasti valitsi ees bioroskiksen.
<Kelhanion> Valkoista roskaväkeä.
<svk> https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/fc/bb/30/fcbb305aec7bf0cb3a980689f8019535.jpg Ruiskuja you say?
<Cinere> Le fu.... Kalliista puheenollen: Skodassa syttyi moottorin valo, ja kuulema suattaapi olla edessä jakopäänketjun vaihto, kun voi olla venynyt. Auto on vajaa 5v vanha. Kuuluukohan tuollainen yleensä virhevastuun piiriin? Asia selviää huomenna, kun huollossa mittailevat, onko se nyt venynyt x.X
<svk> Tämäkin on laittomasti rakennettu.
<Jack Reacher> Lehtipuhallin tuonne.
<jamake> Sato studiokotihan se siinä
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu