Quantcast

Lähettäjä:

Arab Arab

Asiakkaan puhe

2.5 / 5 (38 ääntä)

Asiakkaan puhe

Julkaistu: 10.3.2017 11:05

2.5K

Lähettäjä: Arab Arab

Otsikko: Asiakkaan puhe

Hakusanat: asiakaspalvelu, puhe, käännös, kääntää, translate,

2.5 / 5 (38 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2017-03-10 11:36:26

+14081

<eZ->

"Asiakas on aina oikeassa..." = Asiakas tuo firmaan rahaa oli se millainen persereikä tahansa, joten älä herran jumala sano ääneen mitä ajattelet vaan mielistele.

89

Aika: 2017-03-10 11:28:49

+60154

<Kyoushiro>

Yleensä ne jotka huutaa "asiakas on aina oikeassa", tietää olevansa väärässä mutta ei halua myöntää sitä :D

52

Aika: 2017-03-10 11:17:52

+8208

<what_moonbone>

tri-jesus Ei niin, joskus on asiakas vasemmassa ja pamppu oikeassa kädessä

45

Kommentit (9)

Piilota OFF-Topic keskustelu

10.03.2017 18:35

<mikis-> Keijosta tuntuikin että tässä oli käytetty repostia https://www.riemurasia.net/kuva/Mainosala/141243

10.03.2017 13:49

<kido> semmoset asiakkaat on parhaita jotka olettaa että jos sä teet niille esim. kotisivut että sä oot aina naimisissa niiden sivujen kanssa ja päivität niitä ilmaiseksi aina pyydettäessä -ihan 5/5 diilejä tommoset :D Hyvin annetaan arvoa toisen työlle ja silleen..

10.03.2017 13:06

<Eemil Vastaranta> eZ- Siinä tapauksessa jos on ansainnut ostoillaan "asiakas"-tittelinsä.

10.03.2017 12:25

<testo_jolle> eZ- Joskus on asiakkaita jotka ei tuo firmaan rahaa, tai aiheuttavat toimillaan että sitä ei tule kovin paljoa, eivätkä jatkossakaan tule tuomaan. Niille voi sanoa hellävaraisesti mitä ajattelee.

10.03.2017 12:16

<Savunkerääjä> @eZ- Tai, TAI. Tee työsi niin hyvin että jos asiakas alkaa olemaan hankala, niin voit hankkiutua asiakkaasta eroon. Jos teet työsi hyvin, sinun ei tarvitse mielistellä, vaan tehdä sitä missä olet hyvä ja mistä nautit, ja oman työsi raiskaaminen sen takia että joku palkkasi tehtävään itseään pätevämmän kertoo osaajalle miten asia tulisi tehdä rahan takia on itselle jotain, mitä en ikinä tule ymmärtämään.

10.03.2017 11:36

<eZ-> "Asiakas on aina oikeassa..." = Asiakas tuo firmaan rahaa oli se millainen persereikä tahansa, joten älä herran jumala sano ääneen mitä ajattelet vaan mielistele.

10.03.2017 11:28

<Kyoushiro> Yleensä ne jotka huutaa "asiakas on aina oikeassa", tietää olevansa väärässä mutta ei halua myöntää sitä :D

10.03.2017 11:17

<what_moonbone> tri-jesus Ei niin, joskus on asiakas vasemmassa ja pamppu oikeassa kädessä

10.03.2017 11:08

<tri-jesus> Eli asiakas ei aina ole oikeassa.

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 29 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Puhelin muilla kielillä

16 774 katselukertaa

Puhelu liittyen identiteettiin

11 038 katselukertaa

Kunkku pitää puheen

13 720 katselukertaa

Puhelinluettelo

20 267 katselukertaa

Antiikkinen Puhelinkoppi

12 505 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.