Lähettäjä:
seitanquickmixAsiakaspalvelun ihanin hetki
Kun saa hyvän syyn yhdistää huutava asiakas toiselle osastolle
Lähettäjä: seitanquickmix
Otsikko: Asiakaspalvelun ihanin hetki
Kuvaus: Kun saa hyvän syyn yhdistää huutava asiakas toiselle osastolle
Hakusanat: asiakaspalvelu, customer, service, screaming, customer, connect, to, another, department,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2014-10-15 14:47:33
+15373
<Oldgorilla>
Asiakaspalveluammatit olis kyllä kaikista parhaita, jos ei olisi asiakkaita.
Aika: 2014-10-15 15:33:38
+22296
<Cynde>
Hoidin erään puhelinoperaattorin vaihdetta ja vastasin puheluun sanomalla "Päivää" ja perään operaattorin nimen. Täti alkaa toisessa päässä vaahdota, miten hän haluaa jutella potilasasiamiehen kanssa. Sanoin tädille, että meillä ei täältä puhelinoperaattorin vaihteesta tuolla tittelillä löydy ketään, ja täti raivosi mulle seuraavat 15min, miten hänen äitiään oli jotenkin hoidettu väärin ja hän haluaa jutella potilasasiamiehen kanssa. JATKUU
Aika: 2014-10-15 15:36:49
+22296
<Cynde>
Yritin keskeyttää tädin useampaan otteeseen, mutta täti vain jatkoi minun haukkumistani ja häntä ei selkeästikään kiinnostanut kuunnella. Lopulta kun täti hiljeni niin sain sanottua, että täti on tosiaankin soittanut puhelinoperaattorin vaihteeseen ja että en täältä voi häntä auttaa. Tässä vaiheessa tätikin lopulta viimein kuunteli, mitä minä sanoin ja täti rääkäisi "Minä oon soittanu väärään numeroon! Anteeksi!!". Oisin voinu toki lyödä tädille luurin korvaan, mutta sehän ois vaan soittanu uudelleen ja raivonnu toiselle työkaverille.
Aika: 2014-10-15 23:03:09
+2382
<kr1>
LahtiGreaser Tuo tapahtuu VAIN ja ainoastaan seurustelevalle miehelle.
Kommentit (23)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Hajuste> Aikoinaan asiakaspalvelussa toimiessani otin nollatoleranssin raivoamiselle ja vittuilulle. Oli leppoisaa olla töissä, eikä mulle koskaan tullut mitään hankaluuksia siitä, että pidin tiukkaa linjaa. Tietty itse pitää olla kohtelias, eikä vajota asiakkaan kanssa samalle tasolle.
<Tooumas> Tässä juuri istuskelen päivystämässä eräässä asiakaspalvelussa. Eipä tänne yöllä juuri kukaan soittele, joten täällä rasiassahan nämä yöt menevät nopeasti :)
<kr1> LahtiGreaser Tuo tapahtuu VAIN ja ainoastaan seurustelevalle miehelle.
<hoest> Asiakaspalveluammatit eivät tarvitse ammattiliittoa niinkään, olisi mielummin sellainen liitto joka estää idioottiasiakkaiden kanssa kanssakäymisen. Eli kun joku seniili vanhus tai paskantärkeä pöytälaatikkofirman pyörittäjä alkaa urputtamaan, niin voi haistattaa paskat ja ohjata ulos ilman pelkoa että pomo suuttuu tai että asiakas menee toiselle yritykselle, jonka tapoihin kuuluisi kaiken paskan sietäminen. Olisi hyvä saada loppu kohtuuttomille asiakkaille ja kaikille vitun tyhmille jotka kuvittleevat voivansa laukoa mitä tahansa asiakaspalvelijan suuntaan.
<Villepeto> Peukutin Cynden tarinan oikein päin, kun jotkut ei osaa peukuttaa jatkokommentteja oikein :(
<Garbanzo> Ja noihin vastaaja-automaattien, 'kerro mitä palvelua haluat', kysymyksiin painelen nykyään aina #1, kun muutaman kerran virkailijakin sanonut ettei systeemiin voi luottaa.
<Benanza> Oldgorilla, kyllä niistäkin voi nauttia koska on myös hyviä asiakkaita. :)
<FreddyKrueger> Asiakaspalvelijana nautin tästä kuvan todenmukaisuudesta :D Herkkua
<urpo_viiriäinen> @Natriumglutamaatti vaihtoehtoisesti kannustan jokaista ihmistä äänestämään seuraavaan eduskuntakattaukseen sellaisia ihmisiä jotka tarjoaisivat paremmat ratkaisut tähän nykytilaan.
<Cynde> Yritin keskeyttää tädin useampaan otteeseen, mutta täti vain jatkoi minun haukkumistani ja häntä ei selkeästikään kiinnostanut kuunnella. Lopulta kun täti hiljeni niin sain sanottua, että täti on tosiaankin soittanut puhelinoperaattorin vaihteeseen ja että en täältä voi häntä auttaa. Tässä vaiheessa tätikin lopulta viimein kuunteli, mitä minä sanoin ja täti rääkäisi "Minä oon soittanu väärään numeroon! Anteeksi!!". Oisin voinu toki lyödä tädille luurin korvaan, mutta sehän ois vaan soittanu uudelleen ja raivonnu toiselle työkaverille.
<Cynde> Hoidin erään puhelinoperaattorin vaihdetta ja vastasin puheluun sanomalla "Päivää" ja perään operaattorin nimen. Täti alkaa toisessa päässä vaahdota, miten hän haluaa jutella potilasasiamiehen kanssa. Sanoin tädille, että meillä ei täältä puhelinoperaattorin vaihteesta tuolla tittelillä löydy ketään, ja täti raivosi mulle seuraavat 15min, miten hänen äitiään oli jotenkin hoidettu väärin ja hän haluaa jutella potilasasiamiehen kanssa. JATKUU
<natriumglutamaatti> urpo_viiriäinen siksihän valvira kieltää kaiken, niitten pitää ennakoida riskit. Suosittelen suaki pistämään infoa eteenpäin valviralle. Eivät ole selvästikkään yhtä avarakatseisia kuin sinä
<urpo_viiriäinen> Piripallo Good point. Mitenhän sitten jos tulevaisuuden Suomessa tehdään uutinen jossa esim Susanna Koski saa korvatulehduksen. Sittenhän tapahtuma saa hetkeksi palstatilaa ja iltapaskan etusivut huutaa tyyliin "katso kuvat Kosken korvasta!". Siinähän jo ylittyy sekä väkevien mainonta että mielikuvamainonta, kun valtakunnan tunnetuinta viinabrändiä esitellään ja tuodaan ihmisten tietouteen kauniin naisen kuvilla höystettynä.
<kido> se on kanssa mahtava tunne kun saat huutavan asiakkaan rauhoittumaan puhelimitse, huutamiseen ei pidä koskaan lähteä mukaan.
<väiski1234> Piripallo vai pitäisikö kieltää korvan koskeminen.
<nrkoo> Se tunne kun asiakas soittaa sinulle suoraan lähetykseen ja kysyy stringien värityksestä.
<Oldgorilla> Panimot arvelevat, että oluen hinta tulee alenemaan tämän lakimuutoksen myötä. En siis valita yhtään.
<Piripallo> Mites koskenkorvassa ku on on koski sana, ja vaistoamattahan sitä ajattelee, että koskenkorvaa voisi koskessa uidessa juoda? Koska koskenkorva on niin vahva suomalaisten pääkopassa ehdotan että muutetaan koski -sanaa jotenkin.
<passelhof> Kyllähän se jotain itseään tärkeänä pitävää vituttaa jos puhelinmyyjä soittaa, mutta se yrittää vaan tehä työtään ja tienata elantonsa.
<Oldgorilla> FouG Ei kannata katsomoa syyttää Tatlin häviöstä.
<FouG> Kuka soittaa huutaen asiakaspalveluun? Vihasena joo tottakai, juuri hiljattain kun mtv3:n katsomo kusi Edis Tatlin mestaruusottelun, mutta huutaen et saa sanomaa perille kuin intissä.
<DiggerNick> Ei ole puuhöylä
<Oldgorilla> Asiakaspalveluammatit olis kyllä kaikista parhaita, jos ei olisi asiakkaita.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu