Quantcast

Lähettäjä:

seitanquickmix seitanquickmix

Asiakaspalvelun ihanin hetki

Kun saa hyvän syyn yhdistää huutava asiakas toiselle osastolle

4.6 / 5 (91 ääntä)

Asiakaspalvelun ihanin hetki - Kun saa hyvän syyn yhdistää huutava asiakas toiselle osastolle

Julkaistu: 15.10.2014 14:45

2.5K

Lähettäjä: seitanquickmix seitanquickmix

Otsikko: Asiakaspalvelun ihanin hetki

Kuvaus: Kun saa hyvän syyn yhdistää huutava asiakas toiselle osastolle

Hakusanat: asiakaspalvelu, customer, service, screaming, customer, connect, to, another, department,

4.6 / 5 (91 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2014-10-15 14:47:33

+15373

<Oldgorilla>

Asiakaspalveluammatit olis kyllä kaikista parhaita, jos ei olisi asiakkaita.

217

Aika: 2014-10-15 15:33:38

+22296

<Cynde>

Hoidin erään puhelinoperaattorin vaihdetta ja vastasin puheluun sanomalla "Päivää" ja perään operaattorin nimen. Täti alkaa toisessa päässä vaahdota, miten hän haluaa jutella potilasasiamiehen kanssa. Sanoin tädille, että meillä ei täältä puhelinoperaattorin vaihteesta tuolla tittelillä löydy ketään, ja täti raivosi mulle seuraavat 15min, miten hänen äitiään oli jotenkin hoidettu väärin ja hän haluaa jutella potilasasiamiehen kanssa. JATKUU

151

Aika: 2014-10-15 15:36:49

+22296

<Cynde>

Yritin keskeyttää tädin useampaan otteeseen, mutta täti vain jatkoi minun haukkumistani ja häntä ei selkeästikään kiinnostanut kuunnella. Lopulta kun täti hiljeni niin sain sanottua, että täti on tosiaankin soittanut puhelinoperaattorin vaihteeseen ja että en täältä voi häntä auttaa. Tässä vaiheessa tätikin lopulta viimein kuunteli, mitä minä sanoin ja täti rääkäisi "Minä oon soittanu väärään numeroon! Anteeksi!!". Oisin voinu toki lyödä tädille luurin korvaan, mutta sehän ois vaan soittanu uudelleen ja raivonnu toiselle työkaverille.

150

Aika: 2014-10-15 23:03:09

+2382

<kr1>

LahtiGreaser Tuo tapahtuu VAIN ja ainoastaan seurustelevalle miehelle.

67

Kommentit (23)

Piilota OFF-Topic keskustelu

16.10.2014 16:19

<Hajuste> Aikoinaan asiakaspalvelussa toimiessani otin nollatoleranssin raivoamiselle ja vittuilulle. Oli leppoisaa olla töissä, eikä mulle koskaan tullut mitään hankaluuksia siitä, että pidin tiukkaa linjaa. Tietty itse pitää olla kohtelias, eikä vajota asiakkaan kanssa samalle tasolle.

16.10.2014 03:37

<Tooumas> Tässä juuri istuskelen päivystämässä eräässä asiakaspalvelussa. Eipä tänne yöllä juuri kukaan soittele, joten täällä rasiassahan nämä yöt menevät nopeasti :)

15.10.2014 23:03

<kr1> LahtiGreaser Tuo tapahtuu VAIN ja ainoastaan seurustelevalle miehelle.

15.10.2014 21:53

<hoest> Asiakaspalveluammatit eivät tarvitse ammattiliittoa niinkään, olisi mielummin sellainen liitto joka estää idioottiasiakkaiden kanssa kanssakäymisen. Eli kun joku seniili vanhus tai paskantärkeä pöytälaatikkofirman pyörittäjä alkaa urputtamaan, niin voi haistattaa paskat ja ohjata ulos ilman pelkoa että pomo suuttuu tai että asiakas menee toiselle yritykselle, jonka tapoihin kuuluisi kaiken paskan sietäminen. Olisi hyvä saada loppu kohtuuttomille asiakkaille ja kaikille vitun tyhmille jotka kuvittleevat voivansa laukoa mitä tahansa asiakaspalvelijan suuntaan.

15.10.2014 17:30

<Villepeto> Peukutin Cynden tarinan oikein päin, kun jotkut ei osaa peukuttaa jatkokommentteja oikein :(

15.10.2014 15:55

<Garbanzo> Ja noihin vastaaja-automaattien, 'kerro mitä palvelua haluat', kysymyksiin painelen nykyään aina #1, kun muutaman kerran virkailijakin sanonut ettei systeemiin voi luottaa.

15.10.2014 15:48

<Benanza> Oldgorilla, kyllä niistäkin voi nauttia koska on myös hyviä asiakkaita. :)

15.10.2014 15:43

<FreddyKrueger> Asiakaspalvelijana nautin tästä kuvan todenmukaisuudesta :D Herkkua

15.10.2014 15:41

<urpo_viiriäinen> @Natriumglutamaatti vaihtoehtoisesti kannustan jokaista ihmistä äänestämään seuraavaan eduskuntakattaukseen sellaisia ihmisiä jotka tarjoaisivat paremmat ratkaisut tähän nykytilaan.

15.10.2014 15:36

<Cynde> Yritin keskeyttää tädin useampaan otteeseen, mutta täti vain jatkoi minun haukkumistani ja häntä ei selkeästikään kiinnostanut kuunnella. Lopulta kun täti hiljeni niin sain sanottua, että täti on tosiaankin soittanut puhelinoperaattorin vaihteeseen ja että en täältä voi häntä auttaa. Tässä vaiheessa tätikin lopulta viimein kuunteli, mitä minä sanoin ja täti rääkäisi "Minä oon soittanu väärään numeroon! Anteeksi!!". Oisin voinu toki lyödä tädille luurin korvaan, mutta sehän ois vaan soittanu uudelleen ja raivonnu toiselle työkaverille.

150
15.10.2014 15:33

<Cynde> Hoidin erään puhelinoperaattorin vaihdetta ja vastasin puheluun sanomalla "Päivää" ja perään operaattorin nimen. Täti alkaa toisessa päässä vaahdota, miten hän haluaa jutella potilasasiamiehen kanssa. Sanoin tädille, että meillä ei täältä puhelinoperaattorin vaihteesta tuolla tittelillä löydy ketään, ja täti raivosi mulle seuraavat 15min, miten hänen äitiään oli jotenkin hoidettu väärin ja hän haluaa jutella potilasasiamiehen kanssa. JATKUU

151
15.10.2014 15:18

<natriumglutamaatti> urpo_viiriäinen siksihän valvira kieltää kaiken, niitten pitää ennakoida riskit. Suosittelen suaki pistämään infoa eteenpäin valviralle. Eivät ole selvästikkään yhtä avarakatseisia kuin sinä

15.10.2014 15:08

<urpo_viiriäinen> Piripallo Good point. Mitenhän sitten jos tulevaisuuden Suomessa tehdään uutinen jossa esim Susanna Koski saa korvatulehduksen. Sittenhän tapahtuma saa hetkeksi palstatilaa ja iltapaskan etusivut huutaa tyyliin "katso kuvat Kosken korvasta!". Siinähän jo ylittyy sekä väkevien mainonta että mielikuvamainonta, kun valtakunnan tunnetuinta viinabrändiä esitellään ja tuodaan ihmisten tietouteen kauniin naisen kuvilla höystettynä.

15.10.2014 15:05

<kido> se on kanssa mahtava tunne kun saat huutavan asiakkaan rauhoittumaan puhelimitse, huutamiseen ei pidä koskaan lähteä mukaan.

15.10.2014 15:05

<väiski1234> Piripallo vai pitäisikö kieltää korvan koskeminen.

15.10.2014 15:01

<nrkoo> Se tunne kun asiakas soittaa sinulle suoraan lähetykseen ja kysyy stringien värityksestä.

15.10.2014 14:59

<Oldgorilla> Panimot arvelevat, että oluen hinta tulee alenemaan tämän lakimuutoksen myötä. En siis valita yhtään.

15.10.2014 14:57

<Piripallo> Mites koskenkorvassa ku on on koski sana, ja vaistoamattahan sitä ajattelee, että koskenkorvaa voisi koskessa uidessa juoda? Koska koskenkorva on niin vahva suomalaisten pääkopassa ehdotan että muutetaan koski -sanaa jotenkin.

15.10.2014 14:53

<passelhof> Kyllähän se jotain itseään tärkeänä pitävää vituttaa jos puhelinmyyjä soittaa, mutta se yrittää vaan tehä työtään ja tienata elantonsa.

15.10.2014 14:53

<Oldgorilla> FouG Ei kannata katsomoa syyttää Tatlin häviöstä.

15.10.2014 14:51

<FouG> Kuka soittaa huutaen asiakaspalveluun? Vihasena joo tottakai, juuri hiljattain kun mtv3:n katsomo kusi Edis Tatlin mestaruusottelun, mutta huutaen et saa sanomaa perille kuin intissä.

15.10.2014 14:47

<DiggerNick> Ei ole puuhöylä

15.10.2014 14:47

<Oldgorilla> Asiakaspalveluammatit olis kyllä kaikista parhaita, jos ei olisi asiakkaita.

217

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 29 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SUOSITUIMMAT MEDIAT

nöpöttää

nöpöttää

24 163 katselukertaa

Vene tasapainoiseksi

Vene tasapainoiseksi

23 935 katselukertaa

Hoida hommasi

Hoida hommasi

22 512 katselukertaa

En ole ainoa, joka mokaa

En ole ainoa, joka mokaa

20 181 katselukertaa

Kokoukset

Kokoukset

19 398 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.