Lähettäjä:
seitanquickmixAsiakaspalvelua
Lähettäjä: seitanquickmix
Otsikko: Asiakaspalvelua
Hakusanat: asiakaspalvelu, customer, service, how, it, works,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2014-01-09 18:02:20
+174845
<kido>
asiakas on aina oikeassa ja pamppu vasemmassa -vanha vartijoiden sanonta
Aika: 2014-01-09 18:03:26
+9495
<miga990>
En ole asiakaspalvelutehtävissä töissä, mutta uskaltaisin veikata, että enemmistö esimiehistä kuitenkin ihan täysjärkisiä.
Aika: 2014-01-09 20:41:05
+6951
<noloa>
Just tänään poikaystävä kertoi että joku miesasiakas oli tullut valittamaan ja raivoamaan niiden kahviossa kun vesi maksaa, että hän ei kyllä vedestä maksa, ja kaikenlisäks heittänyt vedet lasistaan myyjän päälle. Sen sijaan että asiakas olisi poistettu myymälästä, sille annettiin joku vitun hyvityslahjakortti ja pahoittelut.
Aika: 2014-01-09 20:14:32
+40232
<Lyyki>
Olen asiakaspalvelutehtävissä ja a) asiakas on niin usein väärässä ettette uskoisikaan b) pomot on kivoja ja ymmärtää, koska tekevät/tehneet tismalleen samaa hommaa.
Aika: 2014-01-09 19:52:35
+32497
<mildew>
Ite oon saanu niin älyvapaita palautteita asiakkailta. En esim. päästäny yhtä muijaa 10 metrin ohi ja toinen ku en suostunu kuuntelemaan henkilökohtaista haukkumista. Vein kummassakin tapauksessa palautepaperit ja soittopyynnöt pomolle. Haukkujaa pomo sano mulle mulkuks ja ohittelijaa hölmöks eikä suostunu ottaa heihin yhteyttä, koska en tehny mitää väärin.
Kommentit (30)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<betty^> mun kohalle sattu joskus aikoinaan huoltoaseman kassalla asiakas, joka otti neljä kahvia helvatun isoissa mukeissa mukaan ja vaati tohon samaan sävyyn kahta niistä ilmasiks. Sitä haistattelun määrää minkä sain kuulla sen jälkeen kun kohteliaasti pyytelin anteeks, etten voi kyllä pelkkänä kassahenkilönä ilmasiks mitään antaa... ja koko muu huoltishan siis tän rouvan huutamisen perusteella kuuli että mä oon "epäasiallinen ja potkut ansaitseva pikkuhuora, jonka työnantaja saa kuulla tästä"...:D
<JohnnyDean> asiakkaat on ihan uskomattoman tyhmiä
<kalupakki1> Mikä on Yelp?
<asdfasdfasdf> Toto-myyjänä sain tappouhkauksia kun lappu ei kerkeä/menee väärin kun asiakas tulee huutamaan vetonsa 10s ennen lähtöä. Mustalaiset eivät ole vaarallisia mutta kusipäitä eikä niitä ole raveissa niin paljon kuin uskoisi.
<weel_a> Mun työhön kuuluu joka päivä olla tekemisissä asiakkaitten kans. Kerran pari vuotta sitten mulla oli yks asiakas tietokoneen ääressä, istui mun vieressä kun tehtiin sille kylttiä jota se oli tullu teettämään. Tää turkkilainen pizzamies heitti niin härskiä läppää etten uskaltanu muuta ku istua paikallani naama punasena kun en tienny miten siihen ois pitäny vastata ettei se vaan yllytä sitä. Mun pomo kuuli koko jutun ja lopuksi se käski asiakasta opettelemaan tavoille tai painumaan helvettiin. Tarinan opetus? asiakas on kuningas, mutta kuninkaallekki pitää joskus sanoa ei.
<Mory> Meillä ainaki on kyllä lupa pyytää asiakasta poistumaan, jos käyttäytyy huonosti. Mutta olenki töissä natsi-Siwassa.
<räppänä> mildew: "En esim. päästäny yhtä muijaa 10 metrin ohi" Minä vahingossa koko pullon?
<sivulause> Hyvä että suomessa ei oo tän sorttista asiakaspalvelu mentaliteettiä. Toisaalta huono että suomessa ei oo minkäänlaista asiakaspalvelu mentaliteettiä.
<Mamelukkikala_> *tarvitse
<Marioysikax> Eipä onneksi itselle ole tullut vastaan. Yleensä ne asiakkaat haluaa tietää enemmän sen sijaan että esittää tietävänsä enemmän.
<Rato> Asiakas on aina väärässä. Aina.
<noloa> Just tänään poikaystävä kertoi että joku miesasiakas oli tullut valittamaan ja raivoamaan niiden kahviossa kun vesi maksaa, että hän ei kyllä vedestä maksa, ja kaikenlisäks heittänyt vedet lasistaan myyjän päälle. Sen sijaan että asiakas olisi poistettu myymälästä, sille annettiin joku vitun hyvityslahjakortti ja pahoittelut.
<Zerppis> Asiasta voi valaista asiakkaalle ilman vittuiluakin.
<Lyyki> Olen asiakaspalvelutehtävissä ja a) asiakas on niin usein väärässä ettette uskoisikaan b) pomot on kivoja ja ymmärtää, koska tekevät/tehneet tismalleen samaa hommaa.
<Fistaducci> vois toimii jenkeissä
<Zyrppa> asiakas luulee olevansa aina oikeassa
<sotaleuka> eniten vituttaa just ku inttää asiakkaalle vastaan aiheesta ja sit esimies tulee ja kävelee ylitte ja myötäilee asiakasta, vaikka toi onki tosi hyvä taktiikka saada joku mulkku onnelliseksi
<mildew> Ite oon saanu niin älyvapaita palautteita asiakkailta. En esim. päästäny yhtä muijaa 10 metrin ohi ja toinen ku en suostunu kuuntelemaan henkilökohtaista haukkumista. Vein kummassakin tapauksessa palautepaperit ja soittopyynnöt pomolle. Haukkujaa pomo sano mulle mulkuks ja ohittelijaa hölmöks eikä suostunu ottaa heihin yhteyttä, koska en tehny mitää väärin.
<Mamelukkikala_> hautausurakoitsijoiden ei sietää asiakaspalautetta
<opmdevil> #Garbanzo, niinhän se pitää mennä. Jos on valittamista, ottaa yhteyttä ja sopii asiat. Jos kaupan voi perua, sitten peruu, jos saa alennusta ottaa sen ja jos tavara on täyttä kuraa eikä palauttaa voi, niin sitten antaa huonoja tähtiä. Käytetyssä tavarassa ja nettikaupoissa muutenkin voi olla eri käsitys ostajalla ja myyjällä tavarasta joten turha antaa huonoja tähtiä jos on ostanut jotain väärässä käsityksessä jos asian voi korjata ottamalla yhteyttä asiallisesti. Ne kuitenkin tekee sitä elääkseen.
<toukkis> Yleensä tuntuu että asiakas on aina väärässä kunnes toisin todistetaan.
<Rastal> Suomen Yelp on https://www.osuma.fi/ Ei vaan ole paljoa käyttäjiä.
<Garbanzo> Ebaystä kun jotain ostelee, niin nykyään monestikin tulee paketin mukana lappu jossa pyydetään viittä tähteä, ja jos tuntuu että haluttais antaa vähemmän, niin ottaisi yhteyttä ennen palautteen antamista. Ei kait sen näin pitäis mennä, eikä omalla kohdallani kyllä menekään.
<Mario007> Yelp?
<Benn> Typerä poika. Raamatun 7 käsky: Älä ikinä puhu naiselle, niin tulet oleva ikionnellinen.
<miga990> En ole asiakaspalvelutehtävissä töissä, mutta uskaltaisin veikata, että enemmistö esimiehistä kuitenkin ihan täysjärkisiä.
<Keijoko> Luultavasti ite olisin tollanen kassalla ja siksi en menekkään kauppaan Töihin. Ei pää kestäis.
<kido> asiakas on aina oikeassa ja pamppu vasemmassa -vanha vartijoiden sanonta
<Mustang69> Jos oisin jonkun puljun pomo, niin antaisin luvan työntekijöille, että saa vetää turpaan (ja perseeseen) vittumaisia asiakkaita.
<setasoor> Ja vitut
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu