Quantcast

Lähettäjä:

seitanquickmix seitanquickmix

Asiakaspalvelua

3.5 / 5 (80 ääntä)

Asiakaspalvelua

Julkaistu: 9.1.2014 17:59

2.5K

Lähettäjä: seitanquickmix seitanquickmix

Otsikko: Asiakaspalvelua

Hakusanat: asiakaspalvelu, customer, service, how, it, works,

3.5 / 5 (80 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2014-01-09 18:02:20

+174845

<kido>

asiakas on aina oikeassa ja pamppu vasemmassa -vanha vartijoiden sanonta

236

Aika: 2014-01-09 18:03:26

+9495

<miga990>

En ole asiakaspalvelutehtävissä töissä, mutta uskaltaisin veikata, että enemmistö esimiehistä kuitenkin ihan täysjärkisiä.

108

Aika: 2014-01-09 20:41:05

+6951

<noloa>

Just tänään poikaystävä kertoi että joku miesasiakas oli tullut valittamaan ja raivoamaan niiden kahviossa kun vesi maksaa, että hän ei kyllä vedestä maksa, ja kaikenlisäks heittänyt vedet lasistaan myyjän päälle. Sen sijaan että asiakas olisi poistettu myymälästä, sille annettiin joku vitun hyvityslahjakortti ja pahoittelut.

85

Aika: 2014-01-09 20:14:32

+40232

<Lyyki>

Olen asiakaspalvelutehtävissä ja a) asiakas on niin usein väärässä ettette uskoisikaan b) pomot on kivoja ja ymmärtää, koska tekevät/tehneet tismalleen samaa hommaa.

76

Aika: 2014-01-09 19:52:35

+32497

<mildew>

Ite oon saanu niin älyvapaita palautteita asiakkailta. En esim. päästäny yhtä muijaa 10 metrin ohi ja toinen ku en suostunu kuuntelemaan henkilökohtaista haukkumista. Vein kummassakin tapauksessa palautepaperit ja soittopyynnöt pomolle. Haukkujaa pomo sano mulle mulkuks ja ohittelijaa hölmöks eikä suostunu ottaa heihin yhteyttä, koska en tehny mitää väärin.

57

Kommentit (30)

Piilota OFF-Topic keskustelu

07.02.2014 04:55

<betty^> mun kohalle sattu joskus aikoinaan huoltoaseman kassalla asiakas, joka otti neljä kahvia helvatun isoissa mukeissa mukaan ja vaati tohon samaan sävyyn kahta niistä ilmasiks. Sitä haistattelun määrää minkä sain kuulla sen jälkeen kun kohteliaasti pyytelin anteeks, etten voi kyllä pelkkänä kassahenkilönä ilmasiks mitään antaa... ja koko muu huoltishan siis tän rouvan huutamisen perusteella kuuli että mä oon "epäasiallinen ja potkut ansaitseva pikkuhuora, jonka työnantaja saa kuulla tästä"...:D

12.01.2014 14:32

<JohnnyDean> asiakkaat on ihan uskomattoman tyhmiä

11.01.2014 13:48

<kalupakki1> Mikä on Yelp?

10.01.2014 22:09

<asdfasdfasdf> Toto-myyjänä sain tappouhkauksia kun lappu ei kerkeä/menee väärin kun asiakas tulee huutamaan vetonsa 10s ennen lähtöä. Mustalaiset eivät ole vaarallisia mutta kusipäitä eikä niitä ole raveissa niin paljon kuin uskoisi.

10.01.2014 18:51

<weel_a> Mun työhön kuuluu joka päivä olla tekemisissä asiakkaitten kans. Kerran pari vuotta sitten mulla oli yks asiakas tietokoneen ääressä, istui mun vieressä kun tehtiin sille kylttiä jota se oli tullu teettämään. Tää turkkilainen pizzamies heitti niin härskiä läppää etten uskaltanu muuta ku istua paikallani naama punasena kun en tienny miten siihen ois pitäny vastata ettei se vaan yllytä sitä. Mun pomo kuuli koko jutun ja lopuksi se käski asiakasta opettelemaan tavoille tai painumaan helvettiin. Tarinan opetus? asiakas on kuningas, mutta kuninkaallekki pitää joskus sanoa ei.

10.01.2014 11:17

<Mory> Meillä ainaki on kyllä lupa pyytää asiakasta poistumaan, jos käyttäytyy huonosti. Mutta olenki töissä natsi-Siwassa.

09.01.2014 23:21

<räppänä> mildew: "En esim. päästäny yhtä muijaa 10 metrin ohi" Minä vahingossa koko pullon?

09.01.2014 23:08

<sivulause> Hyvä että suomessa ei oo tän sorttista asiakaspalvelu mentaliteettiä. Toisaalta huono että suomessa ei oo minkäänlaista asiakaspalvelu mentaliteettiä.

09.01.2014 22:17

<Mamelukkikala_> *tarvitse

09.01.2014 22:08

<Marioysikax> Eipä onneksi itselle ole tullut vastaan. Yleensä ne asiakkaat haluaa tietää enemmän sen sijaan että esittää tietävänsä enemmän.

09.01.2014 21:55

<Rato> Asiakas on aina väärässä. Aina.

09.01.2014 20:41

<noloa> Just tänään poikaystävä kertoi että joku miesasiakas oli tullut valittamaan ja raivoamaan niiden kahviossa kun vesi maksaa, että hän ei kyllä vedestä maksa, ja kaikenlisäks heittänyt vedet lasistaan myyjän päälle. Sen sijaan että asiakas olisi poistettu myymälästä, sille annettiin joku vitun hyvityslahjakortti ja pahoittelut.

09.01.2014 20:23

<Zerppis> Asiasta voi valaista asiakkaalle ilman vittuiluakin.

09.01.2014 20:14

<Lyyki> Olen asiakaspalvelutehtävissä ja a) asiakas on niin usein väärässä ettette uskoisikaan b) pomot on kivoja ja ymmärtää, koska tekevät/tehneet tismalleen samaa hommaa.

09.01.2014 20:02

<Fistaducci> vois toimii jenkeissä

09.01.2014 19:57

<Zyrppa> asiakas luulee olevansa aina oikeassa

09.01.2014 19:52

<sotaleuka> eniten vituttaa just ku inttää asiakkaalle vastaan aiheesta ja sit esimies tulee ja kävelee ylitte ja myötäilee asiakasta, vaikka toi onki tosi hyvä taktiikka saada joku mulkku onnelliseksi

09.01.2014 19:52

<mildew> Ite oon saanu niin älyvapaita palautteita asiakkailta. En esim. päästäny yhtä muijaa 10 metrin ohi ja toinen ku en suostunu kuuntelemaan henkilökohtaista haukkumista. Vein kummassakin tapauksessa palautepaperit ja soittopyynnöt pomolle. Haukkujaa pomo sano mulle mulkuks ja ohittelijaa hölmöks eikä suostunu ottaa heihin yhteyttä, koska en tehny mitää väärin.

09.01.2014 19:23

<Mamelukkikala_> hautausurakoitsijoiden ei sietää asiakaspalautetta

09.01.2014 19:17

<opmdevil> #Garbanzo, niinhän se pitää mennä. Jos on valittamista, ottaa yhteyttä ja sopii asiat. Jos kaupan voi perua, sitten peruu, jos saa alennusta ottaa sen ja jos tavara on täyttä kuraa eikä palauttaa voi, niin sitten antaa huonoja tähtiä. Käytetyssä tavarassa ja nettikaupoissa muutenkin voi olla eri käsitys ostajalla ja myyjällä tavarasta joten turha antaa huonoja tähtiä jos on ostanut jotain väärässä käsityksessä jos asian voi korjata ottamalla yhteyttä asiallisesti. Ne kuitenkin tekee sitä elääkseen.

09.01.2014 19:10

<toukkis> Yleensä tuntuu että asiakas on aina väärässä kunnes toisin todistetaan.

09.01.2014 18:47

<Rastal> Suomen Yelp on https://www.osuma.fi/ Ei vaan ole paljoa käyttäjiä.

09.01.2014 18:20

<Garbanzo> Ebaystä kun jotain ostelee, niin nykyään monestikin tulee paketin mukana lappu jossa pyydetään viittä tähteä, ja jos tuntuu että haluttais antaa vähemmän, niin ottaisi yhteyttä ennen palautteen antamista. Ei kait sen näin pitäis mennä, eikä omalla kohdallani kyllä menekään.

09.01.2014 18:04

<Mario007> Yelp?

09.01.2014 18:04

<Benn> Typerä poika. Raamatun 7 käsky: Älä ikinä puhu naiselle, niin tulet oleva ikionnellinen.

09.01.2014 18:03

<miga990> En ole asiakaspalvelutehtävissä töissä, mutta uskaltaisin veikata, että enemmistö esimiehistä kuitenkin ihan täysjärkisiä.

108
09.01.2014 18:03

<Keijoko> Luultavasti ite olisin tollanen kassalla ja siksi en menekkään kauppaan Töihin. Ei pää kestäis.

09.01.2014 18:02

<kido> asiakas on aina oikeassa ja pamppu vasemmassa -vanha vartijoiden sanonta

236
09.01.2014 18:02

<Mustang69> Jos oisin jonkun puljun pomo, niin antaisin luvan työntekijöille, että saa vetää turpaan (ja perseeseen) vittumaisia asiakkaita.

09.01.2014 18:01

<setasoor> Ja vitut

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 29 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Hyvää asiakaspalvelua

17 741 katselukertaa

Hyvää asiakaspalvelua

18 381 katselukertaa

Asiakaspalvelua

28 391 katselukertaa

Asiakaspalvelua

33 622 katselukertaa

Netflixin asiakaspalvelua.

32 025 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.