Lähettäjä:
343Asiakaspalvelu
Asiakas ei ole aina oikeassa
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
343Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2019-05-21 21:08:46
+4973
<risee> +5 RR
Saikohan se tyyppi, joka keksi lauseen "asiakas on aina oikeassa" jonkun rangaistuksen myöhemmin?
Aika: 2019-05-21 22:41:48
+5410
<Rosak> +5 RR
"Asiakas on aina oikeassa" ei muuten viittaa siihen, että asiakas kiukutellessaan on oikeassa. Vaan jos asiakkaat siirtyy kilpailevan firman palveluja käyttämään, on ne asiakkaat silloin oikeassa ja pitää muuttaa toimintatapoja. Mut tää on varmaan kaikilla kauppiksen 101-kurssin käyneillä tiedossa.
Aika: 2019-05-21 19:52:11
+95682
<LordDiablo> +5 RR
Like a boss.
Aika: 2019-05-22 07:07:54
+46454
<Sienimise> +5 RR
risee Asiakkaat ehkä olivatkin silloin vielä aina oikeassa, kun kaupoissa asioivilla ihmisillä oli vielä järki päässä ja käytöstavat selkärangassa. Nyt jokaisella idiootilla on ääni, ja idiootit ova entistä itsevarmempia jolloin he uskaltavat olla äänessä.
Kommentit (20)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<tuuhee> Monarque Ei pitäisi läppävikaa olla.
<Monarque> tuuhee miten tuttu termi "läpän heitto" on sinulle?
<bluecut> Oon itsekin leikkinyt myymäläpäällikköä kun on ollut hankala asiakas, ne yleensä on iloisia kun saavat kertoa huolensa jollekkin "pomolle". Toinen juttu on, että yleensä myymälähenkilökunnalla on mahdollisuus antaa hyvitystä, mutta jos asiakas on mulkku niin se ei saa mitään.
<Vihtori Lettunen> Customer service done right! :D
<Luciferret> Mikähän siinäkin on että jotkut ihmiset oikeasti saavat konfliktin aikaiseksi asiakaspalvelutilanteissa. Olen ajanut taksia enemmän tai vähemmän viimeisen kymmenen vuoden aikana ja vaikka voin ihan rehellisesti sanoa että klo 02-06 välillä kyytiin tulevat "hupiukot" on välillä pistänyt miettimään miksi tuli valittua tämäkin homma taas, niin kyllä niistäkin on aina selvitty ilman huutoa taikka nöyristelyä. Ei asiakas todellakaan ole aina oikeassa niinkuin joku tuolla alempana sanoi. Kyllä vittumaisesti voi sanoa jos se tilanne sitä vaatii. Mutta on oma moka jos antaa tilanteen mennä siihen.
<Sanchezs> Liikkeet jotka kohtelee asiakkaitaan hyvin on menestyvä liike. Siihen se "asiakas on aina oikeassa" perustuu. Kaikkihan sen nyt saatana tajuaa.
<tuuhee> Monarque Voihan sinne runoilla mitä tahansa, mutta lakia ei voi silti syrjäyttää. Mietitään sitten vielä kuinka moni asiakaspalvelija löytyy sairaalasta, kun asiakas päättää itseään puolustaa ja hakee vielä korvaukset päälle.
<Seregon> Täältä löytyy paljon idiootteja asiakkaita, jos englannin kieli taipuu: https://notalwaysright.com/ . Ite vietän kahvituntini siellä nykyään kun Riemurasiaan tulee niin vähän mediaa.
<naserix> Suomi varmaan ainut takapajula maailmassa jossa asiakkaan pitää palvella asiakaspalvelijaa jolle maksetaan työstä palkkaa. Olla mieliks ja asetella tuotteet oikein hihnalle muuten tulee itku ja parku ja soitto iltalehteen
<Monarque> Palvelualalla työskentelvillä pitäisi lukea työehtosopimuksessa, että asiakasta on kerran kuussa lupa lyödä ilman mitään seuraamuksia.
<Sienimise> risee Asiakkaat ehkä olivatkin silloin vielä aina oikeassa, kun kaupoissa asioivilla ihmisillä oli vielä järki päässä ja käytöstavat selkärangassa. Nyt jokaisella idiootilla on ääni, ja idiootit ova entistä itsevarmempia jolloin he uskaltavat olla äänessä.
<SharksFin> Onneks tää on Internetissä. Muuten olisin vain luullut, että tämä on vain yhden vittuuntuneen asiakaspalvelijan märkä päiväuni.
<what_moonbone> juustohoyla Asiakas on oikeassa ja pamppu vasemmassa kädessä. T. Poliisi
<Boanerges> Po. "Asiakas on aina oikealla" (Dilbertin töyhtöpäinen pomo).
<Stagg> risee Legendan mukaan lausahduksen keksijä oli Harry Selfridge ja sai.
<Rosak> "Asiakas on aina oikeassa" ei muuten viittaa siihen, että asiakas kiukutellessaan on oikeassa. Vaan jos asiakkaat siirtyy kilpailevan firman palveluja käyttämään, on ne asiakkaat silloin oikeassa ja pitää muuttaa toimintatapoja. Mut tää on varmaan kaikilla kauppiksen 101-kurssin käyneillä tiedossa.
<risee> Saikohan se tyyppi, joka keksi lauseen "asiakas on aina oikeassa" jonkun rangaistuksen myöhemmin?
<Nokturnal> ei yllättävää käytöstä kyseisen puljun asiakkaille varmaan
<juustohoyla> Mutta kun asiakas on aina oikeassa.
<LordDiablo> Like a boss.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu