Quantcast

Lähettäjä:

343 343

Asiakaspalvelu

Asiakas ei ole aina oikeassa

4.7 / 5 (107 ääntä)

Asiakaspalvelu - Asiakas ei ole aina oikeassa

Julkaistu: 21.5.2019 19:47

2.5K
Palkkio lähettäjälle: +100 RR

Lähettäjä: 343 343

Otsikko: Asiakaspalvelu

Kuvaus: Asiakas ei ole aina oikeassa

Hakusanat: asiakaspalvelu, subway, manageri, vastaava, pomo,

4.7 / 5 (107 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2019-05-21 21:08:46

+4973

<risee> +5 RR

Saikohan se tyyppi, joka keksi lauseen "asiakas on aina oikeassa" jonkun rangaistuksen myöhemmin?

88

Aika: 2019-05-21 22:41:48

+5410

<Rosak> +5 RR

"Asiakas on aina oikeassa" ei muuten viittaa siihen, että asiakas kiukutellessaan on oikeassa. Vaan jos asiakkaat siirtyy kilpailevan firman palveluja käyttämään, on ne asiakkaat silloin oikeassa ja pitää muuttaa toimintatapoja. Mut tää on varmaan kaikilla kauppiksen 101-kurssin käyneillä tiedossa.

38

Aika: 2019-05-21 19:52:11

+95682

<LordDiablo> +5 RR

Like a boss.

29

Aika: 2019-05-22 07:07:54

+46454

<Sienimise> +5 RR

risee Asiakkaat ehkä olivatkin silloin vielä aina oikeassa, kun kaupoissa asioivilla ihmisillä oli vielä järki päässä ja käytöstavat selkärangassa. Nyt jokaisella idiootilla on ääni, ja idiootit ova entistä itsevarmempia jolloin he uskaltavat olla äänessä.

10

Kommentit (20)

Piilota OFF-Topic keskustelu

24.05.2019 12:18

<tuuhee> Monarque Ei pitäisi läppävikaa olla.

23.05.2019 20:44

<Monarque> tuuhee miten tuttu termi "läpän heitto" on sinulle?

23.05.2019 12:13

<bluecut> Oon itsekin leikkinyt myymäläpäällikköä kun on ollut hankala asiakas, ne yleensä on iloisia kun saavat kertoa huolensa jollekkin "pomolle". Toinen juttu on, että yleensä myymälähenkilökunnalla on mahdollisuus antaa hyvitystä, mutta jos asiakas on mulkku niin se ei saa mitään.

22.05.2019 17:04

<Vihtori Lettunen> Customer service done right! :D

22.05.2019 16:44

<Luciferret> Mikähän siinäkin on että jotkut ihmiset oikeasti saavat konfliktin aikaiseksi asiakaspalvelutilanteissa. Olen ajanut taksia enemmän tai vähemmän viimeisen kymmenen vuoden aikana ja vaikka voin ihan rehellisesti sanoa että klo 02-06 välillä kyytiin tulevat "hupiukot" on välillä pistänyt miettimään miksi tuli valittua tämäkin homma taas, niin kyllä niistäkin on aina selvitty ilman huutoa taikka nöyristelyä. Ei asiakas todellakaan ole aina oikeassa niinkuin joku tuolla alempana sanoi. Kyllä vittumaisesti voi sanoa jos se tilanne sitä vaatii. Mutta on oma moka jos antaa tilanteen mennä siihen.

22.05.2019 16:21

<Sanchezs> Liikkeet jotka kohtelee asiakkaitaan hyvin on menestyvä liike. Siihen se "asiakas on aina oikeassa" perustuu. Kaikkihan sen nyt saatana tajuaa.

22.05.2019 14:57

<tuuhee> Monarque Voihan sinne runoilla mitä tahansa, mutta lakia ei voi silti syrjäyttää. Mietitään sitten vielä kuinka moni asiakaspalvelija löytyy sairaalasta, kun asiakas päättää itseään puolustaa ja hakee vielä korvaukset päälle.

22.05.2019 11:11

<Seregon> Täältä löytyy paljon idiootteja asiakkaita, jos englannin kieli taipuu: https://notalwaysright.com/ . Ite vietän kahvituntini siellä nykyään kun Riemurasiaan tulee niin vähän mediaa.

22.05.2019 09:15

<naserix> Suomi varmaan ainut takapajula maailmassa jossa asiakkaan pitää palvella asiakaspalvelijaa jolle maksetaan työstä palkkaa. Olla mieliks ja asetella tuotteet oikein hihnalle muuten tulee itku ja parku ja soitto iltalehteen

22.05.2019 09:08

<Monarque> Palvelualalla työskentelvillä pitäisi lukea työehtosopimuksessa, että asiakasta on kerran kuussa lupa lyödä ilman mitään seuraamuksia.

22.05.2019 07:07

<Sienimise> risee Asiakkaat ehkä olivatkin silloin vielä aina oikeassa, kun kaupoissa asioivilla ihmisillä oli vielä järki päässä ja käytöstavat selkärangassa. Nyt jokaisella idiootilla on ääni, ja idiootit ova entistä itsevarmempia jolloin he uskaltavat olla äänessä.

22.05.2019 01:23

<SharksFin> Onneks tää on Internetissä. Muuten olisin vain luullut, että tämä on vain yhden vittuuntuneen asiakaspalvelijan märkä päiväuni.

21.05.2019 23:18

<what_moonbone> juustohoyla Asiakas on oikeassa ja pamppu vasemmassa kädessä. T. Poliisi

21.05.2019 23:13

<Boanerges> Po. "Asiakas on aina oikealla" (Dilbertin töyhtöpäinen pomo).

21.05.2019 22:50

<Stagg> risee Legendan mukaan lausahduksen keksijä oli Harry Selfridge ja sai.

21.05.2019 22:41

<Rosak> "Asiakas on aina oikeassa" ei muuten viittaa siihen, että asiakas kiukutellessaan on oikeassa. Vaan jos asiakkaat siirtyy kilpailevan firman palveluja käyttämään, on ne asiakkaat silloin oikeassa ja pitää muuttaa toimintatapoja. Mut tää on varmaan kaikilla kauppiksen 101-kurssin käyneillä tiedossa.

21.05.2019 21:08

<risee> Saikohan se tyyppi, joka keksi lauseen "asiakas on aina oikeassa" jonkun rangaistuksen myöhemmin?

21.05.2019 21:07

<Nokturnal> ei yllättävää käytöstä kyseisen puljun asiakkaille varmaan

21.05.2019 19:53

<juustohoyla> Mutta kun asiakas on aina oikeassa.

-10
21.05.2019 19:52

<LordDiablo> Like a boss.

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 29 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Hyvää asiakaspalvelua

17 741 katselukertaa

Hyvää asiakaspalvelua

18 381 katselukertaa

Asiakaspalvelua

28 390 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.