Lähettäjä:
TapolakoYlisuunniteltu auton puhallin
Kyseessä Porsche Panamera Turbo.
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
TapolakoSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-07-27 07:59:48
+19476
<Repsä>
Normi puhallinta voi helposti säätää ajon aikana. Yritäppä tollasta kosetusnäyttöä tökkiä sitten vauhdissa.
Aika: 2016-07-27 08:33:54
+15946
<Mokom4>
Kun ostaja kysyy, että mikä tekee tästä autosta 300000e arvoisen, niin myyjä näyttää "sä tarviit tällasen".
Aika: 2016-07-27 07:59:00
+150959
<_bestmanStudio>
Tuntuvat tekevän kaikkensa, että kuski ottaisi katseensa pois tiestä. :D
Aika: 2016-07-27 08:26:51
+7272
<Jaahe>
Erittäin hyödyllinen. Se muovinen nuppi tuossa 10cm ylempänä ritilöissä kiinni mikä on ajanut saman asian viimeiset 50 vuotta onkin so last season..
Aika: 2016-07-27 08:37:02
+15946
<Mokom4>
ps. Toihan toimii tyylii sekunnin viiveellä... :D ois nyt ees tehty kunnolla
Kommentit (34)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Marckontscz> Kosketusnäytöt autossa on kyllä semmosta paskaa että huhhuh!
<elbac> puhaltimen korjaus 1.500 €
<april7> No yks osa taas lisää joka voi mennä rikki, korjaamoiden onni! Jotenkin tuntuu että jonkinasteinen salaliitto on nyt autosuunnittelussa!
<tuppo> Tuskin siinä itse puhaltimessa on mitään niin erityistä, tuossahan ohjataan vaan noita ohjauslevyjä tms. T: insinööri
<Paskamajuri> Sit ihmetellään miks uusissa autoissa on nii vitusti sähkövikoja eivätkä kestä.
<tsaina> Meijän ikivanhassa ooppelissakin voi säätää puhalluskorkeuden erikseen molemmille puolille. Tuohan on ihan paska.
<SirJakkuson> Onhan tuo ihan kiva kilke. Voi tarkasti säätää puhalluksen sinne minne haluaa eikä tarvitse koko ajan ottaa kättä sen puhalluksen tieltä pois, mutta on tää kyllä ihan turha. Pari tonnia lisää siitä, että ei tarvitse siirrellä kättä pois puhalluksen tieltä, kun kerran säätää suuttimet oikeaan kohtaan.
<Le Pakkomies> Tuohon voikin ohjelmoida erilaiset asennot esim. kuskin mukaan. Kuka mistäkin tykkää... Ei tarvi aina ruuvata...
<sepuman> Onhan noi hienoja hetken mutta jossain vaiheessa rupee ärsyttään kaikki se vatkaaminen pienenkin toiminnon suorittamisesta
<Lecimx> Niin monta rikki menevää osaa jo pelkästään tossakin. Ja varmaan yks servo kun menee rikki ni joudut ostaa koko saatanan keskikonsolin.
<VeikkoVälikäsi> ihan samaahan on tietokoneissa, jokun m$:n office esimerkiksi ja nyky selaimet yms. pitää olla kaikenmaailman automaatista paskaa jotka toimii päin persettä
<Valkoinenkuolema> Jos tuo levähtää niin se on sitten todnäk 5000e remontti vähintään. Toki tietty kuka köyhä ajaa sellaisella autolla jossa ei ole täysi takuu voimassa ?
<cray-z-man> löytyyköhän motonetista halpoja varaosia tuohon kun se hajoaa
<LloydChristmas> Auton hankinnassa on hyvä muistaa, että mitä enemmän uudessa autossa erilaisia ominaisuuksia, sitä enemmän siinä on rikki meneviä osia.
<MaxMess> PÖWWWÖ Joissakin autoissa, joissa on tuo erillinen lämmönsäätö, pystyy valitsemaan esim. toista (kuskin?) nappulaa painauttamalla, että säätyykö molemmat puolet yhtaikaa vai ainoastaan toinen. Kaikissa tuotakaan ominaisuutta ei tosin ole.
<PÖWWWÖ> Mitä varten tuo ilmastoinnin lämpötilan säätö on eritelty kuskille ja vänkärille, kun ei niitä kuitenkaan suositella pitämään eri lämmöllä? Ja miksi ei ole keskellä sellaista nappulaa, josta voi säätää molempia samanaikaisesti? T. Enimmäkseen yksin autoileva.
<Garbanzo> Ajoin yhdellä jaguarilla, missä tuuletinaukot avautui luukkujen takaa, ja vaihdevalitsin (=isohko pyöreä nuppi) nousi keskikonsolista ylös kun kytki virrat päälle. Varmaan täysin tarpeetonta, mutta videohan siitä piti itekki kuvata. Video katosi edellisen puhelimen myötä, harmi.
<Ässis> Vois noihin hienoimpiin autoihinkin tehdä ihan suosiolla sellasia pyöritettäviä säätimiä, joista toisesta saa valittua puhalluksen voimakkuuden välillä 0-3 ja toisesta sen mihin ilma ohjautuu. Yksinkertainen on lähes aina paras, toimivin ja tyylikkäin,
<Garbanzo> "Ylisuunniteltu" ???
<veetukka> Täs pitää tietää että hienoimpia autoja ei osteta siksi että niissä on mitään järkeä vaan siksi koska voidaan ja koska syyt.
<Arab> Toimii hyvin tammikuun -27 pakkasilla.
<yrmyyrmy> Autot jotka ovat toimintakykyisiä Suomen talvessa ovat suunniteltu 70-80 -luvuilla. Ei tommosta hienostelua tänne kannata ostaa. Tai sit oon vaan kyrpiintynyt kun ei ole varaa tommoseen.
<Mokom4> ps. Toihan toimii tyylii sekunnin viiveellä... :D ois nyt ees tehty kunnolla
<Sibbe79> Toi kun menee rikki, niin korjaaminen on halpaa kun juusto.
<Mokom4> Kun ostaja kysyy, että mikä tekee tästä autosta 300000e arvoisen, niin myyjä näyttää "sä tarviit tällasen".
<kido> tarviiko noita vitun kosketuspaskoja tunkea joka paikkaan? argh!
<Jaahe> Erittäin hyödyllinen. Se muovinen nuppi tuossa 10cm ylempänä ritilöissä kiinni mikä on ajanut saman asian viimeiset 50 vuotta onkin so last season..
<_Lore_> Tuo on kylläkin takamatkustajille suunnattu konsoli.
<Kelhanion> Kohta tulevat kosketusnäyttöratit, kivat varsinkin pakkasella. Polkimet korvautuvat tällä näytöllä myös: kaasua annetaan vetämällä kahta sormea toisistaan poispäin ja jarrutus tapahtuu vetämällä sormia lähemmäs. Kytkimen virkaa toimittaa istuimessa oleva tabletti, jota tökitään perseeseen tungetulla kynällä.
<Why> jhn72 Right! Why
<atviblala> jhn72 koska suunnitteluun on osallistunut joku apleuskovainen, jolla ei ole omaa autoa.
<jhn72> Miksi?
<Repsä> Normi puhallinta voi helposti säätää ajon aikana. Yritäppä tollasta kosetusnäyttöä tökkiä sitten vauhdissa.
<_bestmanStudio> Tuntuvat tekevän kaikkensa, että kuski ottaisi katseensa pois tiestä. :D
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu