JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Merkkejä jäljellä
600
Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.
Ymmärrän Iania täysin. Tossa on vaikea vetää mitään huippusuoritusta kun käy monologia, jonka pitää olla dialogi. Kyllähän se näkyy leffassakin. Tekniikka voi olla upeaa ja innovoivaa ja sillä voi tehdä mahdottomasta mahdollista, mutta väärin käytettynä se vie elokuvasta tunnelman ja sielun.
Tämä media on sellainen johon toivoisi, että ihmiset eivät postaisi mitään maahanmuuttouutisia. Tästä greenscreenien käytöstä saisi hyvää keskustelua aikaan, mutta nyt kaikki keskittyvät vain topkommentiksi päässeeseen uutiseen.
Syy miksi maahanmuutto-ongelmat ovat rasiassa pinnalla on siinä ettei niistä pysty keskustelemaan muissa medioissa. Sensuurimuurit estää ja turhauttaahan se helvetisti katsoa kun elinympäristö tuhoutuu kollektiivisen pakotetun itsemurhan kourissa.
9
Kommentit (24)
Piilota OFF-Topic keskustelu
15.01.2016 11:25
<hulluesa>:O voi helvetti, en tiennykään tämmöstä. ois nyt luullu että ois lyhyitä jannuja voitu meikata vanhaan tyyliin vaikka kuminaamiot ja meikit mutta ei.. varmasti ollu kova paikka puhua seinille ja koittaa elehtiä oikein ilman mitään vastailmeitä samalla kun ohjaajat huutelee ''joo enemmän/vähemmän tunnetta, eri lailla, ei noin'' :/
3
15.01.2016 10:02
<Dandie>Ite ainakin sovellan sitä, että tommosessa on kiintopisteenä vaikka hahmon osaava assistentti. Kun aikaa ja hermoja palaa turhaan käy säästö lopulta kalliiksi.
1
14.01.2016 22:25
<Poniratsastaja>lmnz Ai onko täällä kuluneena vuotena saatu top-kommentteja muillakin kommenteilla kuin maahanmuuttojutuilla? Tai onko ylipäänsä keskustelua käyty mistään muusta kun juhlapaikanhakijoista?
<Croissantti>Joku sanoi että tämä on humpuukia eikä tälläistä koskaan tapahtunut.
-2
14.01.2016 17:16
<Valkoinenkuolema>Syy miksi maahanmuutto-ongelmat ovat rasiassa pinnalla on siinä ettei niistä pysty keskustelemaan muissa medioissa. Sensuurimuurit estää ja turhauttaahan se helvetisti katsoa kun elinympäristö tuhoutuu kollektiivisen pakotetun itsemurhan kourissa.
<Schilvagg>Hobitti-leffoissa on kukkuroittain korjattavia asioita, mutta muovinen ja epäaito visuaalisuus on yksi pahimmista. Kun vertaa Sormusten herraa ja Hobittia keskenään, näyttää jälkimmäinen kimaltelevalta ja kiiltokuvamaiselta, ihan kuin jonkun anime-sarjan haavekohtaukselta missä unelmoidaan jostain jättisilmät kyynelissä ja kaikki hohtaa ja sädehtii. Sormusten herra sentään näytti aidolta, ja on muutenkin sanoinkuvaamattoman paljon parempi trilogia, johon en edes keksi mitään parannusehdotuksia. Aikamme klassikko. Hobitin plussat voin omasta mielestäni laskea oikeasti yhden käden sormilla.
0
14.01.2016 15:31
<Kanakotka>lmnz Maahanmuutosta, ihmis-salakuljetuksesta ja rikollisten vapaasta kulusta ja karkoittamisen hitaudesta pitää puhua niin kauan kunnes kyllästytään puhumaan, ja asialle tehdään jotain.
-1
14.01.2016 15:14
<Mortalomena>Mietinkin leffassa että on Gandalffi aika poissaoleva :D
1
14.01.2016 14:50
<lmnz>k0likk0 Kysymys ei ole siitä, että kaikki nämä uutiset pitäisi poistaa rasiasta vaan siitä, että niiden postaaminen jokaiseen mediaan peittää medioiden oman mahdollisen keskustelun. Vaikka tilanteesta keskustelu on tärkeää, niin ei se tarkoita sitä, että kaikki muu tulee heittää sivuun.
2
14.01.2016 14:44
<Flatronokia>Kolmas Hobitti oli mielestäni täysin ala-arvoinen CGI tekele ja äärimmäisen paskasti tehty, huomioiden kuinka hyvä siitä olisi voinut tulla lähdemateriaalia paremmin mukailemalla ja paremmalla ohjaajalla.
3
14.01.2016 14:34
<FernandoSolo>Teknologia ei automaattisesti tee kaikesta parempaa kuten tässä esimerkissä, vaikka se mahdollistaa paljon.
3
14.01.2016 14:15
<k0likk0>lmnz jos et halua mitään maahanmuutto uutisia olet väärässä paikassa sillä tämähän on riemurasia.
-1
14.01.2016 12:43
<Gangstaängstä>Vaan kylläpä Ian McKellen oli tuossa kohtauksessa näyttelemässä muidenkin kanssa. En sitten tiedä mistä tilanteesta tämä on, mutta making ofissa ainakin näytteli muiden kanssa kyseisen kohtauksen. Olihan niitä useita kohtauksia, missä ei näytelty muiden kanssa, mutta niin oli jo taru sormusten herrasta aikaan. Taru sormusten herrasta leffassa kylläkin käytettiin vähemmän kuin hobitissa tuota effektiä.
<keivei>SaunaKing Tässä tapauksessa alkoi näemmä vaikuttamaan myös näyttelijän tunnelmaan ja sieluun
1
14.01.2016 11:42
<lmnz>Tämä media on sellainen johon toivoisi, että ihmiset eivät postaisi mitään maahanmuuttouutisia. Tästä greenscreenien käytöstä saisi hyvää keskustelua aikaan, mutta nyt kaikki keskittyvät vain topkommentiksi päässeeseen uutiseen.
163
14.01.2016 11:11
<Micky Maus>Kiitos peter jackson kun raiskasit CGIllä elokuvat joita odotin 10 vuotta
106
14.01.2016 11:01
<Garbanzo>Ennen käytettiin sinistä taustaa. Ilmiselvästi vihreä on parempi, mutta miksi? Olisko tietoa.
4
14.01.2016 10:37
<Aprinboobsface>En ihmettele jos näyttelijöillä menee psyyke sekaisin kun saavat absurdeja rahasummia ja ihailua esittämällä jotakuta muuta.
2
14.01.2016 10:00
<SaunaKing>Ymmärrän Iania täysin. Tossa on vaikea vetää mitään huippusuoritusta kun käy monologia, jonka pitää olla dialogi. Kyllähän se näkyy leffassakin. Tekniikka voi olla upeaa ja innovoivaa ja sillä voi tehdä mahdottomasta mahdollista, mutta väärin käytettynä se vie elokuvasta tunnelman ja sielun.
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-01-14 10:00:53
+33181
<SaunaKing>
Ymmärrän Iania täysin. Tossa on vaikea vetää mitään huippusuoritusta kun käy monologia, jonka pitää olla dialogi. Kyllähän se näkyy leffassakin. Tekniikka voi olla upeaa ja innovoivaa ja sillä voi tehdä mahdottomasta mahdollista, mutta väärin käytettynä se vie elokuvasta tunnelman ja sielun.
Aika: 2016-01-14 11:42:12
+15866
<lmnz>
Tämä media on sellainen johon toivoisi, että ihmiset eivät postaisi mitään maahanmuuttouutisia. Tästä greenscreenien käytöstä saisi hyvää keskustelua aikaan, mutta nyt kaikki keskittyvät vain topkommentiksi päässeeseen uutiseen.
Aika: 2016-01-14 11:11:15
+41885
<Micky Maus>
Kiitos peter jackson kun raiskasit CGIllä elokuvat joita odotin 10 vuotta
Aika: 2016-01-14 17:16:56
+143946
<Valkoinenkuolema>
Syy miksi maahanmuutto-ongelmat ovat rasiassa pinnalla on siinä ettei niistä pysty keskustelemaan muissa medioissa. Sensuurimuurit estää ja turhauttaahan se helvetisti katsoa kun elinympäristö tuhoutuu kollektiivisen pakotetun itsemurhan kourissa.
Kommentit (24)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<hulluesa> :O voi helvetti, en tiennykään tämmöstä. ois nyt luullu että ois lyhyitä jannuja voitu meikata vanhaan tyyliin vaikka kuminaamiot ja meikit mutta ei.. varmasti ollu kova paikka puhua seinille ja koittaa elehtiä oikein ilman mitään vastailmeitä samalla kun ohjaajat huutelee ''joo enemmän/vähemmän tunnetta, eri lailla, ei noin'' :/
<Dandie> Ite ainakin sovellan sitä, että tommosessa on kiintopisteenä vaikka hahmon osaava assistentti. Kun aikaa ja hermoja palaa turhaan käy säästö lopulta kalliiksi.
<Poniratsastaja> lmnz Ai onko täällä kuluneena vuotena saatu top-kommentteja muillakin kommenteilla kuin maahanmuuttojutuilla? Tai onko ylipäänsä keskustelua käyty mistään muusta kun juhlapaikanhakijoista?
<Mikro-Heikki> HOMO
<Croissantti> Joku sanoi että tämä on humpuukia eikä tälläistä koskaan tapahtunut.
<Valkoinenkuolema> Syy miksi maahanmuutto-ongelmat ovat rasiassa pinnalla on siinä ettei niistä pysty keskustelemaan muissa medioissa. Sensuurimuurit estää ja turhauttaahan se helvetisti katsoa kun elinympäristö tuhoutuu kollektiivisen pakotetun itsemurhan kourissa.
<janneddi> Flatronokia Ohjaajahan on hyvä, mutta aikataulu mahdoton ja homma tuli tehtäväksi "pakko ottaa" mentaliteetillä. http://www.hs.fi/kulttuuri/a1419564480087
<Schilvagg> Hobitti-leffoissa on kukkuroittain korjattavia asioita, mutta muovinen ja epäaito visuaalisuus on yksi pahimmista. Kun vertaa Sormusten herraa ja Hobittia keskenään, näyttää jälkimmäinen kimaltelevalta ja kiiltokuvamaiselta, ihan kuin jonkun anime-sarjan haavekohtaukselta missä unelmoidaan jostain jättisilmät kyynelissä ja kaikki hohtaa ja sädehtii. Sormusten herra sentään näytti aidolta, ja on muutenkin sanoinkuvaamattoman paljon parempi trilogia, johon en edes keksi mitään parannusehdotuksia. Aikamme klassikko. Hobitin plussat voin omasta mielestäni laskea oikeasti yhden käden sormilla.
<Kanakotka> lmnz Maahanmuutosta, ihmis-salakuljetuksesta ja rikollisten vapaasta kulusta ja karkoittamisen hitaudesta pitää puhua niin kauan kunnes kyllästytään puhumaan, ja asialle tehdään jotain.
<Mortalomena> Mietinkin leffassa että on Gandalffi aika poissaoleva :D
<lmnz> k0likk0 Kysymys ei ole siitä, että kaikki nämä uutiset pitäisi poistaa rasiasta vaan siitä, että niiden postaaminen jokaiseen mediaan peittää medioiden oman mahdollisen keskustelun. Vaikka tilanteesta keskustelu on tärkeää, niin ei se tarkoita sitä, että kaikki muu tulee heittää sivuun.
<Flatronokia> Kolmas Hobitti oli mielestäni täysin ala-arvoinen CGI tekele ja äärimmäisen paskasti tehty, huomioiden kuinka hyvä siitä olisi voinut tulla lähdemateriaalia paremmin mukailemalla ja paremmalla ohjaajalla.
<FernandoSolo> Teknologia ei automaattisesti tee kaikesta parempaa kuten tässä esimerkissä, vaikka se mahdollistaa paljon.
<k0likk0> lmnz jos et halua mitään maahanmuutto uutisia olet väärässä paikassa sillä tämähän on riemurasia.
<Gangstaängstä> Vaan kylläpä Ian McKellen oli tuossa kohtauksessa näyttelemässä muidenkin kanssa. En sitten tiedä mistä tilanteesta tämä on, mutta making ofissa ainakin näytteli muiden kanssa kyseisen kohtauksen. Olihan niitä useita kohtauksia, missä ei näytelty muiden kanssa, mutta niin oli jo taru sormusten herrasta aikaan. Taru sormusten herrasta leffassa kylläkin käytettiin vähemmän kuin hobitissa tuota effektiä.
<Micky Maus> Imnz tämä
<keivei> SaunaKing Tässä tapauksessa alkoi näemmä vaikuttamaan myös näyttelijän tunnelmaan ja sieluun
<lmnz> Tämä media on sellainen johon toivoisi, että ihmiset eivät postaisi mitään maahanmuuttouutisia. Tästä greenscreenien käytöstä saisi hyvää keskustelua aikaan, mutta nyt kaikki keskittyvät vain topkommentiksi päässeeseen uutiseen.
<Micky Maus> Kiitos peter jackson kun raiskasit CGIllä elokuvat joita odotin 10 vuotta
<Garbanzo> Ennen käytettiin sinistä taustaa. Ilmiselvästi vihreä on parempi, mutta miksi? Olisko tietoa.
<Aprinboobsface> En ihmettele jos näyttelijöillä menee psyyke sekaisin kun saavat absurdeja rahasummia ja ihailua esittämällä jotakuta muuta.
<SaunaKing> Ymmärrän Iania täysin. Tossa on vaikea vetää mitään huippusuoritusta kun käy monologia, jonka pitää olla dialogi. Kyllähän se näkyy leffassakin. Tekniikka voi olla upeaa ja innovoivaa ja sillä voi tehdä mahdottomasta mahdollista, mutta väärin käytettynä se vie elokuvasta tunnelman ja sielun.
<huehue> :(
<famidude> surullista, muuta toi bilbon mininaama tuolla taustalla :D